Despre această secțiune
Ne-ar plăcea să lucrăm cu toți antreprenorii ambițioși din România. Din păcate, nu putem fi fizic peste tot.
Totuși, prin articolele noastre, încercăm să îi ajutăm pe toți cei care au nevoie de sfaturi practice despre aspectele financiare ale afacerilor și despre soluțiile de finanțare disponibile pentru IMM-uri.
Cu toate că UE este una dintre cele mai mari puteri comerciale pe plan mondial, nu toți europenii au acces la aceleași șanse de succes în termeni socio-economici, la nivelul Uniunii existând încă diferențe majore de dezvoltare între regiunile sale.
În funcție de nivelul actual de dezvoltare și de strategia prin care fiecare antreprenor dorește să își construiască afacerea apare mereu întrebarea legată de cea mai optimă abordare a relațiilor de muncă sau de colaborare.
Articol publicat în cadrul revistei FwdBv în urma unui interviu acordat pentru aceasta.
Uniunea Europeană urmărește reducerea disparităților de dezvoltare dintre statele membre, în vederea îmbunătățirii Pieței Unice Europene.
Concentrați de cele mai multe ori pe provocările operaționale zilnice ale afacerii, de la aspectele ce țin de administrare și până la gestionarea financiară în scopul producerii de profit, mulți antreprenori uită de importanța brandului și de rolul său în asigurarea succesului unei afaceri în mod sustenabil.
Programul de finanțare “Start-up Nation – România” vizează încurajarea și stimularea spiritului antreprenorial al cetățenilor în scopul implicării acestora în structuri economice private.